Heeft u al een thuiswerkprotocol?

 |   |  Share: 

Het advies om thuis te werken geldt nog altijd. De verwachting is dat, ook na de coronacrisis, het thuiswerken niet meer valt weg te denken uit onze maatschappij. Bent u van plan om uw werknemers ook na de coronacrisis de mogelijkheid te bieden (gedeeltelijk) thuis te werken? En is het voor uw werknemers duidelijk dat aan het nu geldende advies van de overheid, in de toekomst geen rechten kunnen worden ontleend? Met een thuiswerkprotocol kunt u hier goede afspraken over maken!  

Het belang van een thuiswerkprotocol:

  • schept duidelijkheid voor werknemers over het verkrijgen van toestemming tot thuiswerken;
  • voorziet in nadere regels omtrent de onderlinge communicatie en bereikbaarheid van werknemers tijdens het thuiswerken;
  • biedt de mogelijkheid tot een officiële waarschuwing en/of intrekking van de toestemming tot thuiswerken, indien werknemers zich niet houden aan het protocol.

Het thuiswerkprotocol opstellen

Wenst u een thuiswerkprotocol, afgestemd op uw organisatie, te ontvangen? Laat dan hier uw contactgegevens achter, zodat wij contact met u op kunnen nemen. Wij rekenen voor het opstellen van een thuiswerkprotocol een bedrag van 525 euro excl. btw. Beschikt u over een abonnement ‘MijnBedrijfsjurist’? Dan rekenen wij voor het opstellen van een thuiswerkprotocol een bedrag van 375 euro excl. btw.

Naast korting op ons uurtarief, biedt een abonnement ‘MijnBedrijfsjurist’ ook nog andere voordelen, waaronder gratis toegang tot een groot aantal modeldocumenten. Daarnaast kunt u gebruikmaken van onze gratis telefonische helpdesk. Meer informatie over MijnBedrijfsjurist vindt u hier. Wenst u het abonnement direct af te sluiten? Klik dan hier.

Thuiswerkprotocol opstellen
 



Heeft u naar aanleiding van dit artikel een vraag? Stel direct een vraag online...