Ben jij cijfermatig sterk en heb jij oog voor detail? Heb je daarnaast een groot verantwoordelijkheidsgevoel en krijg jij energie van administratieve taken?
Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga jij doen?

Voor deze functie binnen Frontyr zijn we op zoek naar een administratieve duizendpoot met gevoel voor cijfers. Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor de loonadministratie van verschillende verzekeringsuitkeringen en een aantal aanvullende administratieve taken, waarbij je onderling prioriteiten afstemt en de werkzaamheden verdeelt.

Je werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het administratief verwerken van verzekeringsuitkeringen aan arbeidsongeschikte personen. Hiervoor verzamel je de benodigde gegevens door regelmatig contact te onderhouden met de verzekeraar, de arbodienst en de uitkeringsgerechtigde. Verder ben je verantwoordelijk voor het voorbereiden en opstellen van uitkeringsspecificaties in de vorm van loonstroken. Ook maak je hiervan overzichten voor verdere verwerking door onze financiële administratie.

Wat maakt jou uniek als Administratief medewerker loonadministratie?     

  • Je hebt relevante werkervaring op het gebied van (loon)administratie en kunt goed overweg met verschillende softwaresystemen;
  • Je hebt minimaal mbo werk- en denkniveau en bij voorkeur een afgeronde opleiding in de richting van loonadministratie (bijvoorbeeld een afgeronde PDL opleiding);
  • Je bent proactief en werkt secuur;
  • Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
  • Je bent cijfermatig sterk.

Wie zijn wij?

Frontyr is onderdeel van de Boval Groep. Dit is een landelijk opererende organisatie die bestaat uit specialisten in verzekeringen, arbodienstverlening, leasing, juridische dienstverlening, certificering en managementsystemen. Met diverse werkmaatschappijen zijn wij actief op het brede gebied van financiële diensten. Ook geven wij voorlichting en advies op sociaal-juridisch, sociaal-economisch en HRM terrein. Boval Groep biedt haar relaties een totaalpakket, waarbij klantgerichtheid, deskundigheid, integriteit en betrokkenheid de boventoon voeren. Onze organisatie is sterk groeiend, daarom zijn wij op zoek naar enthousiaste collega’s die ons team komen versterken.

Wat bieden wij?

  • Vanzelfsprekend faciliteren wij het om vakdiploma’s geldig te houden en kennis uit te breiden;
  • Flexibele werktijden;
  • Een passend salaris, collectieve pensioenregeling en een goed aanbod van collectieve verzekeringen;
  • Een goed bereikbare werkplek in Velserbroek (regio Haarlem) binnen een klein, gezellig team;
  • Sporten/fitness op kosten van de werkgever (zodra de coronamaatregelen dat weer toelaten);
  • Blijvende aandacht voor jouw ontwikkeling;
  • De personeelsvereniging zorgt voor veel gezelligheid in de vorm van borrels, feesten en uitjes.

Solliciteren?

Kom jij ons financiële team versterken als Administratief medewerker loonadministratie? Solliciteer dan via het sollicitatieformulier op onze website!

Wil je meer informatie over de vacature Administratief Medewerker loonadministratie, neem dan contact op met ons HRM-team via het telefoonnummer 023-520 10 30. Wanneer je bij ons komt werken, voeren we voorafgaand aan je dienstverband een referentiecheck uit, verder vragen wij je om een Verklaring Omtrent Gedrag.

Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.